Bezplatná telefonní linka pojišťovny: 800 120 020
Asistenční služba pojišťovny: 272 101 020
Kontaktní e-mail pojišťovny: hlaseni.pu@uniqa.czinfo@uniqa.cz
Webová stránka pojišťovny: www.uniqa.cz

Podklady pro vyřízení pojistné události s pojišťovnou Uniqa

Od poškozeného i pojištěného

  • kopie řidičského průkazu řidiče platného v době pojistné události a pro danou skupinu vozů
  • kopie velkého technického průkazu vozidla s platnou technickou prohlídkou
  • razítko firmy, je-li majitelem nebo nájemcem vozidla firma

V případě zákonného pojištění navíc

od poškozeného

  • vyplněné formuláře o škodné události
  • leasingovou nebo úvěrovou smlouvu, je-li vozidlo na leasing nebo na úvěr
  • devinkulaci - souhlas leasingové společnosti s výplatou pojistného plnění, je-li vozidlo na leasing
  • plnou moc podepsanou vlastníkem nebo nájemcem vozidla

V případě připojištění čelního skla navíc

od poškozeného

  • platná smlouva o připojištění čelního skla